21. 8. 2018.

Ram za fotografiju - More

Čudno se osećam zbog pauze koju sam pravila u pisanju bloga ali odlučila sam da je vreme da se opet družim sa vama.

Mom malom rođaku sam pravila ram za fotografiju, njegova mama mi je objasnila da želi da stavi sliku sa mora. Podrazumevalo se da treba da smislim nešto sa morskim elementima. Dopala mi se sličica jednjenjaka i našla je svoje mesto na ovom ramu. Potrudila sam se da ovaj krug okolo liči na kormilo, dodala sam male školjkice kao ručke. Koristila sam ukrasni pesak i školjke. Nadam se da su zadovoljni kako sam ga napravila. Sada samo da se vrate i odaberu fotografiju za ovaj morski ram.

Uz njega ide i držač koji sam napravila od bakarne deblje žice, na slici se ne vidi i ram je lakiran akrilnim lakom .





Želim da učestvujem u izazovu:

Craftalnica #217: MORJE   

Radujem se druženju sa vama. Nedostajali ste mi!

8 коментара:

  1. Lep okvir si ustvarila! Z vstavljeno fotografijo bo trajen spomin na prijetna morska doživetja! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

    ОдговориИзбриши
  2. To bo lep spomin na poletje. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.
    Lp

    ОдговориИзбриши
  3. Čudovit morski okvir si naredila :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    ОдговориИзбриши
  4. Krasno si si zamislila tale okvir, le še slikico malega mornarja dodajo da bo popolen.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Anice, kako mi je drago što ponovo stvaraš i pišeš!
    Mislila sam na tebe često, tražila te po fb i instagramu pod imenom Ondinijana, ako koristiš neko drugo, volela bih da se povežemo i češće budemo u kontaktu. Čini mi se da smo se većinom prebacili na te društvene mreže, a blogove zapostavili, drago mi je da sam danas došla na tvoj blog i otkrila da si opet tuuuu. Nadam se da se sredilo ono što te mučilo i zbog čega si malo duže odsustvovala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Bojana, radujem se što si se javila. Za sada sam samo na blogu. Nameravala sam da u narednom postu ukratko objasnim ljudima što me nije bilo, toliko bar dugujem onima koji me prate, već su me pitali... Slobodno možeš da koristiš obrazac za kontakt, u gornjem desnom uglu.
      Od onog starog društva skoro da više niko ne piše.
      Puno te pozdravljam!

      Избриши
  6. Nije te digo bilo, a sad te ponovo nema...
    Nadam se da si dobro i da ćeš se vratiti.
    Lepe ramove i quilling nakit čuvamo, u ramovima szoje fotografije, nakit po nekad nosimo i zahvaljući tim stvarčicama, često pomislim na tebe.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zdravo Neno! Još uvek ne mogu da nateram sebe da pišem postove, dosta loših stvari se dešavalo a ubrzo posle zadnjeg posta sam pocela da radim pa sada imam manjak vremena. Ali svo to vreme ja pravim svašta nešto. Imam mnogo radova i znam da ću početi da postavljam ovde jer svakog dana razmišljam o tome.
      Drago mi je što čuvate ramove i nakit, znaš da u ove stvari čovek uvek ostavi i delić sebe. I ja koristim ono što si mi poslala.
      Pozdrav za tebe, celu tvoju porodicu. Nadam se i da je Lenon i dalje sa vama :-)

      Избриши

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!