5. 4. 2016.

Ukrasna flaša - kanap i dekupaž

Pokazaću vam flašu koju sam ukrasila prijateljici za rođendan, napunjena je sa likerom od drenjina koji se meni dopada zbog specifičnog ukusa. U mom starijem postu možete naći vezu do recepta po kome ja pravim liker.

Flašu sam prvo prebrisala alkoholom i onda sunđerom prvi sloj mešavina lepka za drvo i bele boje. Zatim još dva sloja akrilne bele boje i onda ide lepljenje salvete. Motiv božićne zvezde mi se mnogo dopada i već sam ga koristila na flašama.

Donji deo flaše je unihop, samo sam prstima ovaj oblik podesila, kasnije sam dodala po jednu polu-perlicu. Kanap mi je oduzeo najviše vremena, uplitanje i lepljenje.

Na kraju sam zlatnom bojom sunđerom natapkala površinu sa unihopom i napred deo koji je na samoj flaši malo ispupčen.

Evo i fotografija:







Na kraju je lakirana akrilnim lakom i dodat zatvarač od plute koji se na ovim fotografijama ne vidi jer je kasnije stavljen.

12 коментара:

  1. jaaako je lipo ispala ova boca, posebno detalji sa konopom! super zamišljeno i super odrađeno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana, mene uvek oduševi to što potpuno obična stvar kao što je kanap može toliko da utiče na konačni izgled. Pozdrav!

      Избриши
  2. Meni je lepo sve sto ti napravis, to si, nadam se, do sad shvatila. :-) Ima to nesto u tvojim radovima sto meni prija.
    Ogroman plus imas zbog strpljena da prepletes kanap na vrhu flase. Mora da je bilo pipavo, a ti si i to odradila majstorski.
    Pozdravljam te puno!
    P.S. Hvala ti na komentaru na mom blogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bojana,drago mi je da ti se moji radovi dopadaju. Za kanap si u pravu, bilo je pipavo ali sam bila i presrećna kad je ispalo baš onako kako sam želela.

      Избриши
  3. Htela sam da napisem i da sam primetila da te nema cesto na blogu, da i ti pravis visemesecne pauze, ali sam onda procitala prethodni post. I od tad mislim na tebe i zamisljam te srecnu i nasmejanu, jer jedino tako mogu da pomognem. Da ti saljem pozitivne misli i vibracije, kao sto ti meni uvek posaljes, osetim ja to. Ocekujem tvoj sledeci, veseli post, da ih bude sto vise i sto cesce, jer ce to znaciti da je u tvom svetu sve dobro. Pozdravljam te puuno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo ti hvala za ove lepe reči, puno mi znači! Da nije bilo tebe ne bi bilo ni ovog bloga, hvala ti na svemu. Žao mi je što nisam u mogućnosti da se češće družim sa vama... Od mene takođe veliki pozdrav!

      Избриши
  4. Estou a tentar visitar todos os seguidores do Peregrino E Servo, pois por uma acção do google meu perfil sumiu e estava a seguir o seu blog sem foto e agora tive de voltar a seguir, com outra foto. Aproveito para deixar um fraterno abraço e muita paz e saúde.
    António Batalha.

    ОдговориИзбриши
  5. Divna je flaša, sigurno je trebalo strpljenja, ali na kraju se isplatilo. Pozdrav, Ivana

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko sam lepih stvari propustila ne dolazeći na blogove!
    Flaša je fenomenalna!
    Čestitam na umeću i strpljenju.

    ОдговориИзбриши

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!