24. 7. 2024.

Dekupaž - limenke

 

Dekupaž volim ali još uvek učim jer i posle toliko godina se ponekad desi da mi nešto ne uspe. Pocepa se salveta, zgužva se pa onda nerviranje ako nešto zabrljam... Zanimljivo je ali je potrebna i praksa. Ove limenke sam pravila za sebe da u njima čuvam četkice, olovke i neke sitnice. 

Lepo se očiste, onda ide prajmer, akrilna bela boja. Ovog puta nisam koristila salvete već sam iz časopisa "Dekupaž" koristila njihov papir. Samo sam ga isekla i lepila. Časopis sam kupovala neko vreme ali mi je bio problem što je njihov papir deblji i ne dopada mi se kada se zalepi, ivice se baš primećuju. Pokušavala sam i da ga istanjim lepljivom trakom sa druge strane, radila sam i obrnuto - kada prvo zalepiš papir pa vodom skidaš slojeve... Ali imaju predivnih motiva i pokušaću i dalje da ga koristim. Naći ću način. 

Limenke sam lakirala akrilnim lakom, nikakve druge detalje nisam želela da ubacujem.





Нема коментара:

Постави коментар

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!