20. 4. 2021.

Ukrasna flaša - steampunk

 Pronašla sam na internetu nešto što me zainteresovalo da probam, pa je tako nastala ova flaša. Moram da kažem da ovo možda baš i nije pravi steampunk ali je slično. Setila sam se da fotografišem dok sam je ukrašavala pa idemo redom. Ovo je konačni rezultat:

Prvo se flaša lepo opere i uvek prebrišem alkoholom. Koristila sam eva penu, isekla parčiće nejednakih dimenzija i za lažne eksere bušačem  za papir takođe iskoristila eva penu. Imala sam od ranije  silikonskim pištoljem pravljene polu perlice, pa su i one korišćene za tu namenu. Ali eva penu sam lepila tako što sam prvo flašu oblepila dnevnim novinama. Tako sam radila da bi mi bilo lakše za lepljenje. Sačekala sam da se osuši pa sam onda lepila metalne delove. Ostatke od lanaca od neke bižuterije, neke tatine metalne prstenčiće, jedan deo sam i sama pravila od bakarne žice...


Opet se suši i onda sam farbala crnom akrilnom bojom. ponovo sušenje.

Sledeći korak je patiniranje. Koristila sam Stamperia patinu zlatne boje. Onda sledi lakiranje akrilnim lakom.




 Ja sam vrlo zadovoljna kako je ispalo. Interesantno mi je što je zbog eva pene na dodir čak i mekana a kada se pogleda kao da je cela radjena od metala. I uživo izgleda mnogo lepše...


Нема коментара:

Постави коментар

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!