11. 11. 2020.

Ukrasna flaša

Flašu sam poklonila sestri od tetke. Želela sam nešto nežno i ovaj motiv sa ružama mi je bio, bar po meni, pravi izbor. Kao i obično prvo ide priprema flaše, farbanje i na kraju ukrašavanje. 

Koristila sam rižin papir za dekupaž. Zatim kanap, rad sa njim mi oduzima najviše vremena ali isto tako mi je i pravo zadovoljstvo. Potrebna je preciznost i strpljenje da sve ispadne kako treba. I za kraj, ukrasni pesak, odabrala sam zlatnu boju. 

Meni je najdraža upravo ova kombinacija za rad, dekupaž, kanap i pesak. 

Evo i fotografija:





 

2 коментара:

  1. Prelepa je flaša.
    Divim se umeću, originalnosti, a najviše volji da i dalje radiš.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, znaš i sama kakav je osećaj... I želim da taj osećaj i dalje traje. Kad voliš nešto, trudiš se da traje. Veliki pozdrav!

      Избриши

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!