30. 4. 2020.

Ukrasna flaša

Flaša je ukrašena dekupaž tehnikom, samo što sam ovog puta koristila pirinčani papir. On je dosta čvršći od salvete i skoro da ne postoji način da nešto pogrešite kad radite sa njim.

Kad je ova flaša u pitanju, razmišljala sam da li da stavim isti motiv sa obe strane ali sam na kraju ipak odlučila da se razlikuje. Ovo je iz praktičnog razloga, jer možda ste primetili da volim da ukrašavam flaše tako da imaju dva lica, pa kad jedna strana dosadi, samo je okrenete. Tako radim i kad koristim dekupaž a sa druge strane kanap.

Na ovoj flaši kanap nisam koristila jer joj dodatno ukrašavanje nije bilo potrebno, čak sam i sa strane ostavila providna mesta i samo sam ivice prešla patinom zlatne boje. 








Нема коментара:

Постави коментар

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!