7. 8. 2013.

Letnji dani

Volim leto. Zbog toga se trudim da mi ove vrućine ne smetaju toliko ali sam umorna od nespavanja noću...
Za ovaj post sam spremila čestitku kojom se prijavljujem na petnaesti izazov "Boje, mirisi, ukusi leta".








U mom malom gradu je pravi izazov uopšte i razmišljati o nabavci materijala, pa moram da se snalazim. Ujedno se zahvaljujem prijateljima što mi donose papire, bar ove u boji, školjke sa mora ili stari nakit koji više ne koriste pa se ja radujem kao malo dete kako ću sve to da rasturim i iskoristim za nešto što sam smislila :-) 
Ponešto naručim i preko interneta, repromaterijal za nakit i ukrasni pesak.

Želim da vam kažem kako sam napravila čestitku... Koristila sam hamer za osnovu a ovaj plavi papir sam išarala roler korektorom, to mi je palo na pamet kad sam slučajno prekrila njime nešto što nije trebalo. Cvet je od voštanih boja (enkaustika), to sam videla ovde i dodala sam moj buketić od suvog cveća i jednom satenskom ružicom. Dugo mi je trebalo da nadjem najbolji način za pravljenje cveta od satenske trake ali ovaj me je oduševio, lako je i lepo izgleda. Dodala sam mu i metalno dugme, mašnicu i bočicu sa peskom iz Grčke sa mora. Malo školjki i žuta čipka. Ona je bila bela ali sam želela žutu pa sam je obojila kurkumom (začin). 

Toliko od mene za sada, ja ću i dalje da volim leto... spavaću u septembru kad zahladi :-)
Hvala što ste svratili na moj blog!

10 коментара:

  1. Predivna i posebna cestitika. Jako lijepo si sve ukombinirala.
    Uzivaj i dalje u ljetu i ja ga obozavam.
    LP,Sonja.

    ОдговориИзбриши
  2. Super kombinacija! Prava poletna čestitka!
    Lp,Vilinke

    ОдговориИзбриши
  3. Izuzetna čestitka, lijepo što si i opisala način rada, uvijek se nešto novo otkrije!

    ОдговориИзбриши
  4. Posebna i vrlo ljepa čestitka! Sviđa mi se, jer je na njoj puno krasnih detajla :-))
    Hvala jer se igraš sa nama u "Izazovi i Slatkiši". Sretno :-))

    ОдговориИзбриши
  5. Divna je cestitka, Anice, prava letnja! :) Stvarno jako mnogo lepih detalja.
    Nabavljanje materijala ovde je prilicno tesko, narocito ako nisi u Beogradu, znam iz iskustva. Ali, mi nekako uvek uspemo da se snadjemo, nista nije prepreka, vec izazov. ;)

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno!

    Vanja

    ОдговориИзбриши
  6. Dopada mi se čestitka, neki detalji su me oduševili kao i tvoj opis rada, vrlo si snalažljiva i kreativna. Jedan predlog samo, slobodno okači više slika, ja barem volim da vidim iz raznih uglova neki rad, izbliza, pa istaknut neki detalj... Šta misliš?
    Pozdravljam te puno i srećno na izazovu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Bojana, razmišljala sam o tome ali razlog je to što slikam mobilnim telefonom i od 10 fotografija ako bar jednu izdvojim normalnu, kvalitet je stvarno očajan i tek se detalji ne bi videli. Možda kasnije nekad uspem da nabavim fotoaparat... Pozdrav :-)

      Избриши
  7. jako mi se sviđa, javi ako ti treba školjaka :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, ove godine sam gnjavila prijatelje pa su mi doneli sa mora, ako mi kasnije nekad zatreba, javiću se. Pozdrav :-)

      Избриши

Svaki vaš komentar me raduje i mnogo mi znači.
Hvala!